تعمیر اینورترهای اشنایدر (Schneider)

با پیشرفت صنعت و ایجاد نو آوری های بی شمار در خطوط تولید و افزایش قدرت الکتروموتورها و الکترو پمپ ها در بخش های مختلف صنعت نیاز به تجهیزی برای کنترل دور الکتروموتور و گشتاور تولیدی الکتروموتورها احساس شد به این خاطر بحث درایو های صنعتی و کنترل کننده های VFD در صنعت مطرح شد. اساس کار اینورترها یا درایو ها کنترل دور الکتروموتور با استفاده از  اعمال تغییرات برروی برق ورودی به اینورتر و فرکانس سازی مجدد می باشد.که با تنظیم فرکانس مورد نظر می توان دور موتور را کاهش، افزایش و یا ثابت نگه داشت. این قابلیت درایوها باعث افزایش چشم گیر  به کارگیری آنها در صنعت های مختلف همچون صنایع خودرو سازی، صنایع چوب بری، خطوط تولید و کاربری های فن و پمپ شده است. اینورتر ها یا درایو ها قابلیت تبدیل برق تک فاز به سه فاز را دارا می باشند و مناسب برای مکان هایی می باشند که برق مجموعه کارگاهی تک فاز می باشد، اما باید توجه داشت که با برق تکفاز تا کیلووات محدودی از الکتروموتورهای سه فاز  را می تواند پوشش دهد. شرکت اشنایدر در مجموعه اولین شرکت های سازنده درایوهای صنعتی و کنترل کننده های سرعت برای ماشین آلات صنعتی و موتورهای صنعتی توان بالا می باشد که در ادامه به بررسی مدل های مطرح و جهانی شده آنها می پردازیم. شرکت اشنایدر در سال ۱۹۸۵ به تولید اولین کنترل کننده V/F تحت عنوان altivar5 پرداخت که جزء اولین درایو های صنعتی می بودند که کاربری ابتدایی و ساده ایی داشتند و با پیشرفت تکنولوژی دیگر تولید نمی شوند.

شرکت آی بیت ارائه دهنده خدمات تعمیر و نگهداری تمامی اینورترهای اشنایدر می باشد. شرکت آی بیت با کمک متخصصین زبده برق و الکترونیک و پیشرفته ترین تجهیزات الکترونیک توانایی تعمیر تمامی اینورترهای اشنایدر را دارا می باشد.

شرکت آی بیت تامین کننده قطعات یدکی اینورتر اشنایدر

یکی از حساس ترین و گرانترین قطعات اینورترهای موتور سه فاز IGBT آنها می باشد. شرکت آی بیت با وجود انباری گسترده از قطعات یدکی اینورترهای اشنایدر سرعت تعمیرات اینورتر را افزایش خواهد داد. همچنین برخی قطعات اینورترهای اشنایدر به صورت انحصاری تولید گشته اند که جهت تهیه آنها نیاز به درایوهای سالم با مدل یکسان وجود دارد که شرکت آی بیت تامین کننده این گونه قطعات نایاب نیز می باشد.

جهت هماهنگی و ارسال اینورتر خود با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید: ۰۱۳۳۳۲۴۶۵۱۵